خانه / بانک نرم افزاری / نرم افزار SQL Management Studio Express
نرم افزار SQL Management Studio Express

نرم افزار SQL Management Studio Express

محیط گرافیکی مدیریت SQL  Server  Express

همه کسانی که با نرم افزار های اداری آموزش و پرورش ، خصوصا نرم افزار های شرکت پژوهش کار کرده اند به این نکته واقف هستند که بانک های اطلاعاتی این سیستم ها از نرم افزار SQL Server Express استفاده می کند . شرکت پژوهش برای ایجاد ارتباط با پایگاه های داده، تهیه بکاپ و بازگردانی بکاپ از نرم افزار کمکی به نام هلپر استفاده میکند .

این نرم افزار مشکلاتی دارد که در بسیاری از موارد برای رفع مشکل نیاز به حذف Sql Server یا حتی نصب مجدد ویندوز است . اما راه راحت تری هم هست SQL Management Studio Express قابلیت مدیریت پایگاه داده را به صورت حرفه ای برای کاربران ممکن می سازد تا کاربر بتواند بدون نیاز به حذف SQL Server  یا ویندوز مشکلات پیش آمده نرم افزارها را برطرف سازد .

برای استفاده از نرم افزار لازم است از قبل آشنایی با نحوه کار آن داشته باشید . عواقب استفاده ناصحیح با استفاده کننده است و بانک نرم افزاری ام ام آر هیچ گونه مسئولیتی را نمی پذیرد .

دانلود نسخه 32 بیتی

download-button

 

دانلود نسخه 64 بیتی

download-button

درباره ی مرتضی محمودی

من مرتضی محمودی متولد سال 1366 دارای مدرک تحصیلی لیسانس زبان انگلیسی هستم که در حال حاضر به عنوان کارشناس IT اداره آموزش و پرورش منطقه شهداد از توابع استان کرمان مشغول به کار می باشم

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد .بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

*

*

code

حرکت به بالا